fbpx

Τα stories αναμένεται, να επικρατήσουν έναντι του κλασικού feed για την ενημέρωση των χρηστών μέσα στο 2019.

Το Facebook ανακοίνωσε στις αρχές Ιανουαρίου, ότι θέτει σε δοκιμαστική περίοδο μια πρόσθετη λειτουργία για τα stories. Η συγκεκριμένη λειτουργία στοχεύει να ενθαρρύνει τους “φίλους” να παραβρεθούν σε εκδηλώσεις που τους ενδιαφέρουν. Η νέα λειτουργία θα επιτρέπει στους χρήστες να κοινοποιούν μέσω των stories τους τις εκδηλώσεις στις οποίες ενδιαφέρονται να παραβρεθούν. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να βλέπουν πιο εύκολα ποιοι από τους φίλους τους ενδιαφέρονται. Μπορούν επίσης ίσως και να προγραμματίσουν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση μαζί. Μέσα στο story θα εμφανίζονται αυτοκόλλητα. Οι φίλοι όταν πατήσουν τα αυτοκόλλητα θα μπορούν να βλέπουν λεπτομέρειες της εκδήλωσης και να δηλώνουν και αυτοί εάν ενδιαφέρονται να πάνε ή όχι. Επιπλέον, θα προστεθεί σύνδεσμος προς τη σελίδα της εκδήλωσης. Θα υπάρχει και δυνατότητα έναρξης ομαδικής συνομιλίας στο Messenger με τους φίλους που ανταποκρίθηκαν θετικά. Η δοκιμαστική περίοδος ξεκίνησε ήδη στις ΗΠΑ, το Μεξικό και τη Βραζιλία.

Ο chief product officer του Facebook, Chris Cox, δήλωσε μάλιστα ότι: “Μέσα στο επόμενο έτος, η μορφή των stories οδηγείται στο να ξεπεράσει το κλασικό news feed ως τον κύριο τρόπο που οι χρήστες μοιράζονται πράγματα με τους φίλους τους”. Τα Facebook stories ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2017 και δεκατέσσερις μήνες αργότερα, 150 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τις ιστορίες καθημερινά.

Οι εξελίξεις στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, προκαλούν τους διαφημιστές να ξανασκεφτούν το μήνυμά τους. Δεν πρέπει πλέον να αρκείται σε μια επικεφαλίδα, ένα κείμενο και έναν σύνδεσμο. Πρέπει να περιλαμβάνει φόντο, επικαλύψεις (overlays) και μια αίσθηση που παραμένει ακόμα και αν οι χρήστες που θα το δουν δεν κάνουν κλικ. Ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, παραδέχτηκε ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στην εξασφάλιση ότι οι διαφημίσεις θα είναι τόσο καλές στα stories όσο και στα feeds. Επιβεβαιώνει, επίσης, ότι το Facebook εργάζεται πυρετωδώς στην παραγωγή εσόδων μέσω των Facebook stories.

Πηγές άρθρου: fortunegreece.com και techcrunch.com